Chevrolet награди победителите в конкурса за изкуства Young?Creative?Chevrolet! 2011 – България

Общи 15 юни 2011 | Auto-Press.net A- A+ 6800 посещения | без коментари

Източник: www.chevrolet.bg

За пета поредна година Chevrolet подкрепи студенти и учащи от цяла Европа в областта на изкуството и провокира техния талант. 14-и юни пък беше важен ден за участниците в конкурса Young?Creative?Chevrolet! 2011 – България.

Основан през 2007 година, конкурсът за студенти по приложни изкуства Young? Creative? Chevrolet! е насочен към бъдещите млади таланти и стимулира студентите да погледнат на Chevrolet от тяхната собствена творческа перспектива. Конкурсът се разрасна бързо от първоначалните 32 училища по изкуства, участващи през 2007 година, до 120 – през 2009 г. 2010 беляза още по-голям интерес измежду участниците в цяла Европа, като над 130 учебни заведения взеха участие.

През 2011 в България, студенти се състезаваха в категория Визуални изкуства. Те имаха за задача да разработят рекламен постер, свързан с честването на 100-годишния юбилей на марката, и да поставят акцент върху високите технологии и бъдещето, които революционният Chevrolet Volt носи в себе си. Volt е най-доброто решение днес, осигуряващо електрическо задвижване без притеснения от изчерпване на заряда. Volt дава началото на една нова категория от електрически автомобили и е важна стъпка към електрификацията на автомобила в бъдеще

Жури от истински професионалисти в областта на визуалните изкуства и рекламата избра и награди победителите за България. Награждаването на студентите стана на щанда на Chevrolet на Автосалон София 2011, непосредствено до култовия Volt.
Проф. Божидар Йонов от НХА, доц. Мирослав Богданов- НХА, Марияна Косева – рекламна агенция Grey, Петър Добрев –мениджър реклама на сп. Мениджър и Евгени Димитров – Булфото, определиха екипната творба "Plug in the future на Недялка Каукова, Венцислав Йорданов и Филип Бояджиев за най-добра и носеща духа на 100-ия юбилей и прогресивните технологии. Тримата младежи са студенти по специалност рекламен дизайн в НХА. Втора награда спечели екипната разработка на Виктория Христова, Стела Найденова, Десислава Десева и Ива Сапунджиева. Трето място е за работата на Милена Ненова и Яница Димитрова. Всеки един от побдителите получи официална грамота и парична награда.

Композицията-победител ще бъде използвана като част от предстоящите събития на Chevrolet в България, до следващото издание на конкурса.
Победителите в дисциплината – Недялка, Венцислав и Филип, продължават да се съревновават на европейско ниво с получилите първа награда в другите страни-участници в категория Визуални изкуства. Очаква се през есента да бъде обявен и европейският подебител от реномирано жури.


Наградите:

Национално ниво:
• Първа награда: €1,200
• Втора награда: €500
• Трета награда: €300

Европейско ниво:
• Първа награда: Сума от €1,200. и възможност победителите да бъдат гости на специално събитие на Chevrolet в Европа и да продобият опит зад кулисите в областта на съответната дисциплина, в която се състезават.
• Втора награда: €1,000
• Трета награда: €600

****
За марката Chevrolet
Chevrolet е водещата глобална марка на компанията General Motors с годишен обем на продажбите в размер на около 4 милиона автомобила в повече от 130 държави. Това е четвъртата автомобилна марка в света по отношение на обема на продажбите, както и един от най-бързо развиващите се в тази насока производители в автомобилната индустрия. Продуктите на Chevrolet Europe се отличават с ярък дизайн, въодушевяваща динамика и практичност. Едновременно с това те предлагат отлично съчетание от цена и качества. От момента на обновяването на представянето на марката в Европа през 2005 година, марката Chevrolet успя да постигне повече от удвояване на продажбите, достигайки обем от над 500 000 екземпляра през 2008 година. През 2010 година, Chevrolet увеличи своя дял на европейския пазар до ниво от 2.5 процента, реализирайки 477 194 автомобила. Към момента марката Chevrolet разполага с мрежа от 2 700 дилъри и сервизни точки на европейския континент. Гамата на Chevrolet включва градския модел Spark, малкия Aveo, компактния седан Cruze, SUV-модела Captiva и легендарния спортен модел Corvette. През 2011 година Chevrolet ще лансира седем нови модела – изцяло новия фамилен ван Orlando, новия SUV-модел Captiva, версията Corvette Grand Sport Coupé, новото поколение на Aveo във версии хечбек с пет врати и седан, хечбек-версията на Cruze с пет врати, спортното купе и кабриолета Camaro и високотехнологичния електрически Chevrolet Volt, отличен с множество престижни награди. Най-значимите пазари за Chevrolet в Европа са тези в Русия, Италия, Германия, Испания, Франция и Турция. Основаната в Съединените американски щати от швейцарския емигрант Луи Шевроле през 1911 година фирма ще отбележи своя вековен юбилей през 2011 година.

 
Ключови думи:   chevrolet, chevrolet volt
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте