След като отново е на печалба, Jaguar има нова мисия – да се наложи като една от основните марки в луксозния сегмент в очите на купувачите.
Наскоро марката пусна нова рекламна кампания, наречена „Alive“. Това е най-голямата стъпка в тази насока, правена откакто Ford продаде Jaguar на Tata през 2008 г.
Освен това емблемата й е леко префасонирана. Прословутата „скачаща котка“ се сдобива с повече метален блясък, а името „Jaguar“ е разположено отдолу.
Компанията смята, че имиджът и популярността на марката трябва да бъдат подобрени на ключовите й пазари, особено на американския. Производителят планира да наблегне и на рекламните кампании.
По отношение на разширяването на гамата, вероятно ще очакваме нови модели като серийна версия на концепциите C-X75 и C-X16.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!